Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

dinsdag 15 maart 2011

Zelf "gemaakt" stolpje....little cloche, made by me

Een schaaltje waar je ijs in moet doen

This used to be for ice


Een schaaltje voor...van alles
This was for ....soup?Chips?


Zet ze op elkaar
Put them together


En doe er iets moois op .....
Glue something on it


En doe er iets in....
Do something in it....

Zo lief en zo goedkoop...alles gekocht bij de Action en makkelijk (na) te maken.
There it is...my little cloche...so sweet and so cheap


Give it a try if you like it.
Maak het na als je het mooi vindt.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee zeg, maar ja jij hebt wel heel veel leuke ideén.Fijn om s'morgens de laptop op zetten en kijken wat voor mooi's heeft ze nu weer gemaakt.
    Hoe maakt de poes het is ze al wat beter? het is niet leuk als er wat scheelt met onze diertjes.Ik ken er alles van ik heb zelf ook drie poezen en een hond.Twee perzen heb ik ook gered een uit het asiel in heel erge staat.De witte pers heb ik gekregen van iemand die ze moe was en die werd dus niet meer verzorgd door haar baasje.Ze moest buiten leven en zat heel onder vlooien.Ik ben zo blij als ik zie hoe gelukkig ze nu zijn.
    Nog lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen