Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zondag 8 mei 2011

Letterbak?...Kind of type case?

Dit maakte ik van een dienblaadje van de Action.
Wat hout gezaagd, erin geplakt en wat frutseltjes erin.
Ik heb geen scrapspullen, dus moet alles een beetje verzinnen, goed nadenken, weglopen, nee...toch niet zo, dan maar anders....Kostte veel tijd,maar tis er.

This used to be a little tray.
I made a kind of type case of it.
I donot scrap, so i have to make all by hand and use my fantasy and the stuff i have.

Het idee zag ik op
Scraplenet





Van een kleiner dienblaadje,ook van de Action, maakte ik eerder een "fotolijstje", met de trouwfoto van mijn ouders uit 1938.

5 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee, ook leuk om dit aan iemand cadeau te geven met persoonlijke dingen erin.
    Supergoed idee.

    Fijne week en groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi een leuk idee.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar de letterbak is heel leuk geworden. Jij weet overal wel een oplossing voor te vinden, zo creatief als je bent. Het fotolijstje is ook super leuk.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Agnes,

    Wat leuk een reaktie op mijn blog.
    Ik heb even rondgeneusd op jouw blog wat een mooie creatieve dingen maak jij!
    Die koffiefilter rozen zijn prachtig!
    Witte koffiefilters zijn hier in het dorp weer sinds kort te koop bij de Jumbo dus ik zal het ook nog eens gaan proberen.
    Ik zag ook zoveel leuke paasideetjes helemaal geweldig!
    Ik zal je eens snel gaan volgen.
    Groetjes en zeker tot een volgende keer.
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Agnes,

    Je letterbakje vind ik wel heel erg leuk geworden!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen