Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zondag 18 september 2011

Ledkaarsen impressie

Omdat Loesje weer een te gek idee heeft met kaarsen,ben ik weer om.
Gelukkig waarschuwt ze ook voor brandgevaar en dan zou ik gelijk willen afhaken.
We hebben namelijk brand gehad, hoewel dat niet door kaarsen kwam maar door een defekt rookkanaal, zonder dat we dat wisten.
5 katten kwamen daarbij om.
Sinds die tijd komt er geen echte kaars of waxinelichtje er meer in bij ons.
En de houtkachel staat er nu voor de sier.
De angst zit te diep.
Maar dan zijn er gelukkig de ledkaarsen.
En verdulleme, wat ben ik daar blij mee.
Ik heb een tijd geleden een kort filmpje opgenomen van deze ledkaarsen en waxinelichtjes en hebben we toch nog een heerlijke sfeer met de donkere dagen.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Agnes,

    Ik kan me heel goed voorstellen dat er bij jullie geen kaars meer in huis komt. Maar lang leve de Led kaarsjes he ... natuurlijk van de Action.

    Ik heb je trouwend getagged (zie mijn blog) is niet verplicht hoor, je ziet maar wat je ermee doet.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen wonder dat die angst diep zit.Maar de Ledkaarsen branden heel erg mooi zie ik wel.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb het eerder gelezen op je blog wat vreselijk zo'n brand ik kan geloven dat het nog diep zit!
    Goh wat toevallig ik heb in de keuken ook zo'n soort kacheltje staan maar dan op gas en met kerst staat daar op precies dezelfde plek ook nagenoeg precies dezelfde kerstman op!
    Leuk dat Kethy je getagged heeft ik hoop dat je mee doet dan komen we nog meer over je te weten...alleen vertellen wat je kwijt wil hoor!
    Leuk filmpie!
    Fijne zondag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joh wat erg, zo'n brand bbrrr. Kan me de schrik voorstellen. Mijn broer heeft jaren geleden ook brand gehad...heel veel weg en bij hem zit de schrik er ook nog in hoor...dat blijft.

    Gezellig en MOOI je kaarsen, goh...DIE had ik nog niet gezien bij de Action...gauw eens kijken, ideaal lijkt me :)

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey meis,

    Heel goed van je om het te zeggen! Kan me de angst HEEL goed voorstellen. En je tip over de ledlampjes ook benoemen in mijn blog.

    Wat moet dat ontzettend akelig voor je geweest zijn............

    liefsss
    en een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen