Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

maandag 20 februari 2012

Het kroontje van de Action

O ja...daar had ik er een paar van gekocht.
Eentje bleef een beetje zielig in de kast, daar had ik medelijden mee.
Gelukkig had ik nog wat restjes in huis om er iets van te maken.
Geen idee hoe het heet/moet noemen...maar het staat weer lief en dan nog wel onder een stolpje.Beetje "chiquerig".

Ik had nog wat afzuigkapgedoe van de Action (ideaal en goedkoop), lapje erom en dat vanonderen met een steekje vastgezet.
Wat frutseltjes erop/aan en in het kroontje gefrommeld.
Zo simpel en lekker snel klaar (ben er toch anderhalf uur mee beziggeweest, heerlijk)

(Klik op de foto om te vergroten)


1 opmerking:

  1. Dat heb je dit mooi gemaakt.
    Morgen ga ik naar de Action om mappen te kopen dan ga ik meteen even kijken voor zo'n leuk kroontje.

    Fijne avond!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen