Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

woensdag 9 mei 2012

Ik ga me echt niet vervelen deze zomer

Natuurlijk hoop ik op een mooie zomer.En dan wordt de keuze moeilijk....als passieve sportliefhebster. Maar veel is draadloos dus.... Op mijn laptop kijk ik bv naar de Olympische Spelen.Live !! Op mijn tablet naar wielrennen.Ook live!! Dan hebben we natuurlijk nog de tv voor het voetballen. Kan natuurlijk de "oude"laptop ook nog nemen voor het voetballen. Zien jullie het voor je? Ik zit in de tuin , zonnescherm naar beneden. 2 laptops en een tablet en mijn hoofd schiet heen en weer....wat is het spannendst? Het moet niet gekker worden...maar allemensen...ik vermaak me er zo mee. Vanmiddag even uitgeprobeerd om gratis (buitenlandse) zenders te zoeken op internet en verdikke...kon zomaar kijken.Heerlijk. Een impressie:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten