Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

maandag 9 juli 2012

Niet van mij....helaas...

....maar zo schattig...om op te vreten.Toch? Hier is alles goed. Aan frutselen kom ik niet meer toe, totaal geen zin meer in. Ineens was het "over en uit". Weg inspiratie. En toch kom ik tijd te kort. De tuin moet er netjes uit blijven zien, een zieke kat die weer aan de beterende hand is, gelukkig, genieten van het zonnetje...alstie er is. Zo kabbelt ons leventje door. En dan plaats ik maar een verterend filmpje. Kzou ze zo graag willen hebben...kzou er zo graag 2 bij willen nemen...maar het verstand, verdulleme, zegt elke keer weer NEE. Tis goed zo. Denk ik.

2 opmerkingen:

  1. Super lief toch!!!
    Maar ik weet we moeten ons verstand gebruiken hé.
    Nog veel tuinplezier.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik ff blij wat te horen van je.Had een kort berichtje gestuurd en geen antwoord erop [geeft niet hoor].Maakte me een beetje zorgen!!En ze zijn echt om op te vreten he!1In November gaat hier het nieuwe Dierentehuis weer open ,ik ga echt niet naar de open dag ,ik weet zeker dat ik dan weer een poes erbij wil haha.Ik hoop dat je inspiratie weer terug komt ,in elk geval verveel jij je niet .En niet te vergeten ik hoop dat de zieke poes snel weer helemaal beter is
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen