Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zondag 4 november 2012

Long time no see?

Sja, lang geleden dat ik weer eens iets plaatste op mijn blog.Veel meegemaakt (nieuwe auto bekrast,je vraagt je af "waarom en wie?",aangifte,veel politie en opnieuw verzekeringswerk,onderzoek loopt en dat zal nog wel duren),aangeslagen, maar we zijn nog gezond en dat is het belangrijkste. (Ik vraag me wel af of ik dat op mijn blog wereldwijd kan zetten,maar we weten dat ONS niets te verwijten valt) Inmiddels bijna een jaartje ouder, dus al 1 jaar AOW + pensioen...gelijk mijn profielfoto ook maar aangepast, wel zo eerlijk. Toch maar een frutseltje gemaakt.Gewoon "grote stappen snel thuis"...of zoiets. Want het leven gaat door. Fotolijstjes van de Action.Goedkoop en dat merkte ik al snel.Alles brak af (beetje eigen schuld), dus toen maar op een stukje hardboard beplakt met een stukje stof gelijmd. (Klik op de foto's om ze te vergroten)
Vogelkooitje van de Action, ledkaarsje erin en opgehangen aan een oud standaardje wat ooit met een zonnecellampje in de tuin stond.Verfje erover..klaar.
Omdat we onze houtkachel toch niet meer laten branden (1 brand was genoeg),staat deze voor sier nog in de woonkamer.Met daarnaast een standaard voor de houtkachelbenodigdheden die we dus ook niet meer gebruiken.Dus dan maar wat lieve dingetjes eraan .

6 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je weer aan de frutsel bent, ik haal altijd veel inspiratie van je blog.
    Je hebt weer hartstikke leuke dingen gemaakt.

    De mentaliteit van sommige mensen is ver te zoeken tegenwoordig, soms vraag je je af waar het heen gaat in deze wereld, maar idd gezondheid is het belangrijkste.

    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je weer terug bent! Wat rottig met jullie auto en waarom dan he? Alsof de tijden al niet moeilijk genoeg zijn.
    Een fijne week gewenst!
    Elsina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ben je weer .Getver meid wat een etters lopen er toch rond,onvoorstelbaar!!Ik kan me voorstellen dat jullie aangeslagen zijn hierdoor.Maar je bent ook weer aan het rommelen zie ik wel,leuk!! Alles goed met de poesjes!!
    Liefs Elisabeth

    PS ik kijk nog vaak het filmpje van Mikki wat je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elizabeth.Fijn dat je het filmpje van Mikki nog steeds bevalt.Mocht je er weer eentje willen hebben...gil maar een eind raak.Wat betreft onze auto kan(durf) ik hier verder niets vermelden.De bewakingscamera's zijn zijn opnieuw ingesteld en versteld.Met de katten is het op dit moment goed (afkloppen).Baila wil maar niet afvallen ondanks alle dieeten dus we laten het hierbij(geen onderzoeken meer) en af en toe een blaasontsteking bij de anderen(ook ondanks duur dieetvoer)komt hier ook nog voor. Nu hopen we op een stukje rust.

      Verwijderen
  4. Fijn dat je weer terug bent!!

    Wel wat tegenslag gehad met jullie auto, maar jullie zijn er heelhuids van afgekomen en dat is toch wel het belangrijkste.

    Weer heel leuke dingetjes gemaakt.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je er weer bent, Agnes! Ik heb je frutsels gemist!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen