Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zondag 28 augustus 2011

En nog wat gebak dan maar

Kan er niet genoeg van krijgen...maar nu dus even wel.
Ik zit vol...nou ja.....de vitrinekast is vol.
Weer een plekje zoeken...maar komt goed.
De werkbeschrijving zag ik bij
Loesje
Ik heb oasis gebruikt en voor het eerst met een lijmpistool gewerkt.
Wat ik dan verkeerd doe , weet ik niet, maar door de hele keuken liepen hele dunne lijmdraden.
Gelukkig was dat makkelijk op te ruimen.
Dat lijmpistool is verder ideaal...je moet er alleen mee overweg kunnen (maar dat leer ik nog wel)(denk ik).

Een mokkagebakje met een toefje slagroom

Een vruchtengebakje


Een hazelnootgebakje dan maar?


Ik denk dat deze heel zoet zou smaken...beetje fantasie gebruiken


Van bovenaf bekeken....tis verdikke net echt



Zo....en nu dan maar een gedeelte van de vitrinekast leegmaken...kunnen ze daarin.Zou jammer zijn als ze bederven...toch?














6 opmerkingen:

  1. LIEF ♥ en zien er idd zelfs lekker uit hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ze zijn super geworden. Ben eens benieuwd ik ga het dinsdag proberen bij Sezoentje-Sonja.
    Ik kijk er al naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er overheerlijk uit!!
    Wanneer komt de appeltaart....whahaha

    fijne avond...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo je bent een volleerd bakker!!!
    Schitterend dat noga gebakje net echt!
    Ook het hazelnoot gebakje is niet te versmaden!
    Wat heb je toch gebruikt op het toefje slagroom dat ziet er als een echt heerlijk chocolaatje uit!
    En?? Passen ze in je vitrine kastje??
    Zou je de basis ook niet van steekschuim/oase kunnen maken? Is beter verkrijgbaar overal, is maar een vraag hoor!
    Echt genieten deze post!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien ze er weer lekker uit...vooral dat vruchtengebakje zou ik wel lusten!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Agnes, zojuist las ik jouw (oudere) berichtje bij mij (heb na maanden ontdekt hoe je alle reacties terug kunt lezen) dus kom even bij je buurten. Je gebakjes zijn super, mijn favo is absoluut hazelnoot hmmmmmmmm. Moet nodig naar loesje zodat ik wat kilootjes bij kan eten.
    Ik ga even verder genieten van je blog, en nog dank voor je lieve en wijze woorden die je bij mij schreef destijds.

    BeantwoordenVerwijderen