Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zaterdag 1 oktober 2011

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......arrrrgggggggggggg...grrrrrrrrrr

Ik plaatste een nieuw bericht, mijn ienieminie speldenkussentje.
Zie ik bovenaan staan:
De nieuwe Blogger-interface uitproberen

Dus wat doe ik?
Juist.
En dat had ik dus niet moeten doen....want wat ik toen voorgeschoteld kreeg...heel anders, uiteraard (voortaan eerst nadenken Aggie): IK KLIK EROP.
Verdulleme nog an toe...kreeg me toch een blog waar ik geen wijs uit kon worden.
Zoiets probeer je uit op een nietbruikbaarprobeerblog...toch?
Nu heb ik dan wel mijn "oude"versie bijna helemaal terug,maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ikke dus voor 3.
Ik was dus boos.Op mezelf.

(dit ben ik dus niet,maar het geeft goed weer waartoe ik in staat was)

1 opmerking:

  1. Hoi Agnes,

    Ik kon steeds niet bij je reageren, maar ik heb iets aan mijn instellingen verandert.Kijken of het nu lukt!

    Dus als je dat aanklikt ben je meteen al je instellingen kwijt??
    Idd.....errug vervelend!!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen