Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

maandag 17 oktober 2011

De sfeerlichtjes...eindelijk

Ik had netjes longdrinkglazen aangeschaft.
En kalkpapier.
Maar toen......de longdrinkglazen liepen taps toe, dus mijn geprinte foto paste niet.
Ik kon knippen en passen en meten wat ik wilde....niks.
Dom dom dom....echte longdrinkglazen zijn helemaal recht toe recht aan.
Maar ik wilde weer voor een ehhh....eurocent ?...op de eerste rij zitten dus ik kocht ze bij de Action.
Uiteindelijk toch geen probleem.
Ik had nog ledweaxine lichtjes in huis, wat nepherfsttakjes, wat jute touw en ik kon toch aan de gang.
Yihaaaa....eindelijk.
En dit is het resultaat van de verkeerde longdrinkglazen.
Zelfs het ledwaxinelichtje is gepimpt.


En met de kerst haal ik de blaadjes eraf, het jute touw , spuit de blaadjes zilver en doe er zilverdraad om het glas....nou, goedkoper kan toch niet?

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn superleuk geworden.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je sfeerlichtjes gelukt zijn....en hoe! Kei leuk zijn ze geworden! Erg mooi met de blaadjes. Dat gepimpte ledwaxinelichtje maakt het helemaal af!
    Ik heb zojuist eens een keer echte pompoenen gepost....natuurlijk wel een beetje gepimpt! Dus als je zin hebt, neem even een kijkje!
    Vele groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je plan mislukte Agnes!!

    Maar ik vind ze toch wel erg mooi geworden op deze manier! We zijn niet voor een gat te vangen he!! Vinden altijd wel een oplossing!! Hihihi....en vaak nog leuker ook!!

    Fijne creatieve dag.

    Groetjes, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen