Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

maandag 30 januari 2012

"Ineke's - Knutselmutserij" : we kunnen reageren

Ineke, ik kan geen reactie bij je achterlaten.
Ineke's Knutselmusterij
Of heb je het zo ingesteld dat jij de reacties modereert/
Dat kan ook, dan verwijder ik dit bericht.
Groetjes van mijn blog...ehhh...van mezelf dus.....grinnik....Agnes

PS: inmiddels heb je het aangepast en we kunnen reageren !!!
Goed gedaan, Ineke en heel veel plezier met je blog en je knutsels.Ze zijn geweldig leuk!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Agnes bedankt dat je me nu volgt. Ik heb geen idee waar je het over hebt, :) ik weet niet beter of je kunt gewoon reageren als je op "reacties" klikt. Ik ben niet zo heel goed in dit soort dingen. Moet zeggen dat ik inderdaad nog geen reacties gehad heb. Misschien kun je me vertellen wat ik daaraan moet doen, in de hoop dat ik snap wat je bedoelt. :)LOL

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat je het hier leest,Ineke.
      Omdat ik echt geen reactie kan plaatsen.
      Zo is het bij mij ingevuld:

      Open je blog
      Rechtsboven: Ontwerp
      Instellingen
      Dan zie je staan van links naar rechts:
      Basis Publiceren Opmaak Reacties

      klik op Reacties

      Vink aan:
      Reacties: weergeven

      Wie kan reacties achterlaten?
      Geregistreerde gebruikers

      Plaatsing van reactieformulier
      Onder het bericht ingesloten

      Standaard reactie voor berichten:
      Voor nieuwe berichten zijn reacties ingeschakeld

      Koppelingen
      Verbergen

      Standaard link voor berichten
      Nieuwe berichten hebben koppelingen

      Reacties moderaten
      Nooit

      Woordverificatie voor reacties weergeven?
      Ja


      Profielafbeeldingen weergeven op reacties?
      Ja


      E-mail met reactiebericht
      (hier vul je jouw emailadres in

      En dan niet te vergeten:
      Instellingen opslaan


      Groetjes,
      Agnes

      Verwijderen
    2. Dank je wel Agnes, ik ga het meteen proberen.

      Verwijderen
  2. Volgens mij gaat dit niet lukken Agnes. Nadat ik mijn blog geopend heb, heb ik punt 1 en 2 gedaan. Dan heb ik punt 3 nergens staan; punt 4 weer wel en dan de punten 5, 6, 7, 8 heb ik niet en dan punt 9 weer wel; punt 10, 11, 12 heb ik niet. Daarna heb ik wel opgeslagen. Misschien is het handiger dat ik even mijn e-mail geef. ineke.oudhuis@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen