Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

maandag 30 januari 2012

"Ineke's - Knutselmutserij" : we kunnen reageren

Ineke, ik kan geen reactie bij je achterlaten.
Ineke's Knutselmusterij
Of heb je het zo ingesteld dat jij de reacties modereert/
Dat kan ook, dan verwijder ik dit bericht.
Groetjes van mijn blog...ehhh...van mezelf dus.....grinnik....Agnes

PS: inmiddels heb je het aangepast en we kunnen reageren !!!
Goed gedaan, Ineke en heel veel plezier met je blog en je knutsels.Ze zijn geweldig leuk!

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat je het hier leest,Ineke.
    Omdat ik echt geen reactie kan plaatsen.
    Zo is het bij mij ingevuld:

    Open je blog
    Rechtsboven: Ontwerp
    Instellingen
    Dan zie je staan van links naar rechts:
    Basis Publiceren Opmaak Reacties

    klik op Reacties

    Vink aan:
    Reacties: weergeven

    Wie kan reacties achterlaten?
    Geregistreerde gebruikers

    Plaatsing van reactieformulier
    Onder het bericht ingesloten

    Standaard reactie voor berichten:
    Voor nieuwe berichten zijn reacties ingeschakeld

    Koppelingen
    Verbergen

    Standaard link voor berichten
    Nieuwe berichten hebben koppelingen

    Reacties moderaten
    Nooit

    Woordverificatie voor reacties weergeven?
    Ja


    Profielafbeeldingen weergeven op reacties?
    Ja


    E-mail met reactiebericht
    (hier vul je jouw emailadres in

    En dan niet te vergeten:
    Instellingen opslaan


    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen