Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

maandag 2 januari 2012

Gewoon nog een paar dagen....

....laat ik "het" staan.
Nog even genieten, echt genieten.
Zodra het schemerig wordt, gaan de lichtjes weer aan.
De rust is er weer.
Dat bedoel ik met "echt" genieten.
Van de rust buitenshuis.
Geen vreselijk geknal meer, geen onrustige katten meer (understatement), gewoon dus...nog heel even, een paar dagen.
Laat mij maar en het mag.Toch?

En voor een ieder die ik niet "persoonlijk" een goed en vooral gezond 2012 heb toegewenst....bij deze en van harte gegund.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Agnes,

    Jij ook een heel gezond, goed en creatief 2012 toegewenst. Van mij ma je nog even heerlijk genieten van de lichtjes en de rust. Ik doe het ook, bij mij gaat de boom er vrijdag uit.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals wens ik jullie een heel mooi 2012.En gewoon lekker genieten en zoals je zegt echt ''rustig'' genieten .Fijn voor de katten dat het geknal nu over is.Ook al was Mik niet doodsbang ze was wel erg onrustig.Nou die heeft me toch geslapen gisteren ,was niet wakker te krijgen haha Wat Felix betreft kan ik niets doen .Ik kan niet zomaar naar zijn baasjes gaan of ze met hem naar de dierenarts zijn geweest ,en zelf gaan al helemaal niet want hij is gechipt.Ik wilde toen hij niesziekte had en hij doodziek de hele week bij mij op bed lag ook gaan ,maar dat kon niet volgens de assistente omdat hij niet onze kat was.Ik ben toen wel bij zijn baasjes geweest om te vragen of hij ingeent was ,volgens hun wel ,daarbij wisten ze niet eens dat hij ziek was .Toen ik vertelde dat hij zo vreselijk niesde en best ziek was zei zijn baasje dat hij daar wel vaker last van had .Ze wisten ook dat hij bij mij was en dat was prima wat hun betreft omdat het zoals ze zeiden een allemans vriend is .En ohh wat is hij vreselijk ziek geweest ,nachten met hem wakker geweest ,maar ik heb hem weer gezond gekregen ,steeds maar zorgen dat hij dronk en zijn Gourmet aanlengen met lauw water ,blikjes mousse gekocht bij de dierenpraktijk omdat hij bijna niet kon eten met zijn zere bekkie .Sorry dat het zo'n verhaal is ,moest het ff kwijt en dan staan de tranen weer in mijn ogen als ik terug denk.Ik weet en zie best dat wat eten betreft hij het goed heeft ,hij ziet er heel goed uit en heeft een prachtige vacht,en ik zie wel eens wat zij voor kattenvoer koopt
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen