Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

donderdag 26 januari 2012

Een enthousiaste nieuwe blogster....

...helemaal nieuw in blogland.
En hoe meer leuke ideeën hoe leuker, dus ik ben haar (1e) volger geworden.
Misschien voor anderen ook leuk om even een kijkje te nemen , een berichtje achter te laten (nooit verplicht hé) en heel misschien een volger te worden?
Is toch leuk als je met meer bloggers via blogland kontakt hebt?
Nou ja...ik zou zeggen...gooi een blik, zachtjes...astublieftdankjewel.
Eveliens home


Mijn inspiratie komt nog wel...toch?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben even gaan kijken natuurlijk en ben de 2e volger geworden.En je inspiratie komt echt wel weer hoor ,je was trouwens best weer lekker bezig.Koppie op!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je deze blog. Ik heb nog eens een beetje rondgeneusd op je blog en ik zag dat jij ook waxroosjes maakt, ik ben daar toevallig vorig week mee begonnen, erg leuk om te doen. Nog een fijne dag, groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen