Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zondag 15 januari 2012

Zo heel langzaam....

...kom ik weer op gang.Borrelen er heel voorzichtig weer een paar ideetjes op.Niet te moeilijk (zoals altijd), niet te veel werk (zoals altijd),maar toch even iets anders, iets nieuws.
Nou ja...nieuw(s)....die vogelnestjes had ik bewaard,dat scheelde weer € 2,-.
Of zoiets.
Dit zinken bekertje kocht ik gisteren bij de Action en dan maar een vroeg vogelnestje erin.
Het is nog geen lent, we zitten middenin de winter,maar het is toch vast een voorproefje.
(Klik op de foto's om ze te vergroten)

En een close-upje ervan:



En dit houten lampje...ook maar een vogelnestje erin

4 opmerkingen:

  1. Wanneer ik dit zie krijg ik al zin in de lente Agnes, superrrrr leuk gedaan !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk, Agnes!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat leuk weer,dat houten lantaarntje is helemaal super.Ik krijg ook lentekriebels als ik dit zie
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat zinken bekertje. Jammer dat ik de Action niet om de hoek heb. Of misschien maar beter want ik koop die winkel anders leeg zo veel leuke spulletjes voor bijna niets.
    Je lantaarntje is ook super helemaal met dat nestje erin en ja dan zitten we midden in de winter maar in mijn tuin bloeien de rozen dus die vogelnestje's passen er goed bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen