Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

vrijdag 20 januari 2012

En weer....gerecycled

Waxroosjes te veel genoeg.
Kroontje van de Action...had ik nog,maar dan met wat anders erin/op/bij.
Stolpje....had ik ook nog.
En wat doe je dan op een winderige regenachtige dag?
Juist....even wat anders.
Rood waxroosje erin gepropt gedaan, héél voozichtig, rood-wit lintje om het stolpje.Klaar.
En zo wil ik het ook.
Niet uuuuren aan iets "werken", even goed piekeren :"Hoe ga ik het doen/maken/veranderen?".
Lichtje gaat branden, spulletjes had ik nog, geen cent uitgegeven...uurtje frutselen.Klaar.
(klik op de foto's om ze te vergroten)


4 opmerkingen:

  1. Die roosjes blijven mooi, zo zie je maar dat het soms allemaal niet veel moet kosten om toch iets leuks te krijgen! Genieten hoor!
    fijn weekend,lief, Sonja (die het toch nog een akelig idee vind dat je blog zomaar van het ene op het ander moment besmet kan raken :((

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer leuk gemaakt.
    Heerlijk dat je zo lekker lang kunt genieten van die mooie roosjes.
    Fijn weekend.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je begint er weer lekker in te komen hoor. Leuk hoor al die dingetjes die je weer in elkaar 'geprutst' hebt. Fijn weekend. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij blijft leuk he, dat kroontje! En op de foto ziet het er altijd geweldig mooi uit! En dat voor een paar cent. Want hij koste niks,toch?
    Ik gebruik hem ook graag en veel!

    Fijne dag.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen