Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

dinsdag 22 november 2011

Blauwe roosjes van 1 servet

Ik had maar 1 blauw servetje (gekregen) en blauw is helemaal mijn kleur.
Dus heel zuinig ben ik aan de gang gegaan om een aantal kleine roosjes in kaarsvet te maken.
Hier staan ze naast de ledkaarsen.
De roosjes in een glaasje van de Action, daarin een stukje stof gevuld met afzuigkapfilter

(Klik op de foto's om ze te vergroten)

En hier is een setje compleet met dezelfde blauwe stof:

2 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn ze weer mooi... Door het zien van jou roosjes..... voel je hem al aankomen..... Wil ik ze ook weer eens gaan proberen........

    Eerst mijn andere projectjes even af maar dan gaat het gebeuren hoor! hihii kijken of ik het nog kan! hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit is mooi. Knap om het met 1 servetje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen