Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zaterdag 26 november 2011

En ja hoor..weer waxroosjes

Nu op een etagiere.
Wat een gepriegel om dat grijze gedoe op het groene prikschuim te krijgen/lijmen.
Maar dat is gelukt.
Roosjes van papieren zakdoekjes gemaakt (ik heb nog een paar honderd zakdoekjes), gedoopt in kaarsvet en toen lijmen maar.
Beetje zilverrandjes erop.
En dan wil ik het weer te snel doen....auw, wat is dat spul heet,die lijm.
En alles onder de lijmdraden.
(Doorzetten,Agnes, vooruit, komt allemaal goed.)
Dacht ik ook.Na uuuuren ploeteren.
Pareltjes, uiteraard ook van de Action, erbij gedaan.
Ik had(heb ergens) een heleboel ledwaxinelichtjes ,maar waar?
Dan maar eentje, die ik zomaar vond, erin gedaan.
Tis bijna netkerst om te zien.
(Klik op de foto's voor een vergroting)

7 opmerkingen:

  1. Ai, dat ken ik, dat gepriegel, die hete lijm, au au!
    Maar kijk toch hoe mooi! Dat is het toch zeker waard want ik vind dit een prachtstuk geworden!
    Gaat lekker met die roosjes geloof ik, ze zijn mooi gemaakt zeg!
    Fijn weekend verder van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk joh...maak je die roosjes van zakdoekjes?? Knap hoor. Vind het enig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super chique etagère is het geworden.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer! Je hebt de smaak te pakken he! Geniet ervan!
    Fijne zondag en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SCHITTEREND Agnes al die waxroosjes op je blog, wat knap gemaakt en dan ook steeds weer anders gedecoreerd....laat die Agnes maar schuiven.
    Ik was ook achter met lezen op blogs hoor, kan gebeuren toch.
    Dank voor je lieve reaktie en nog een fijne zondag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er precies veel plezier aan om die roosjes te maken (alleen zien dat je je niet te veel verbrandt ;-) Het is ook heel mooi hoor wat je gemaakt hebt, die twee verdiepen maak het nog mooier.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een rozenfeest bij jou! Leuk hoor, ik ga het ook eens proberen.
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen