Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

woensdag 23 november 2011

Kerstsok

Ik heb me er toch maar aan gewaagd ,ik zag ze zoveel op Pinterest, dus vooruit maar.
Stofje had ik (uiteraard) nog in huis, al het andere ook.
Met dit weer (nog geen 50 m zicht in de polder) ga ik niet de stad in.
Mijn eerste kerstsok en ik heb een tweede al uitgeknipt...dus die komt nog.
Leuk om te doen,ik was weer zoet.

Oh ja....een nieuwe mijlpaal in mijn leven: Ik heb mijn eerste AOW binnen en ik ben nog net geen 65 jaar.
Tataaaaaa....toch iets aparts.
Het scheelt met mijn weduwepensioen € 0,49 (tis minder)...dus daar ga ik even achterheen.
WIE HEEFT DIE € 0,49?
WAAR IS DAT GEBLEVEN?
WIE OH WIE ?
Dat wordt dus nog een strijd (en neem dit maar met een pond zout (big smile). )

De kleine sokjes had ik al eerder gemaakt

(Klik op de foto's om deze te vergroten)


3 opmerkingen:

  1. Hoi Aggie :D LEUK je Kerstsok. JA die 0,49, ZO HEEEE !!.....moet je echt achteraan haha (je bent alleen al meer kwijt met je eerste telefoontje hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aggie, je kerstsok is leuk geworden zeg, heel sfeervol met dat rode boordje, zo zie je toch dat je vaak meer gerief in huis hebt dan je denkt!
    Oh, en je bent net zo oud als mijn buurvrouw waar ik dagelijks mee ga wandelen, we schelen 25jaar maar verstaan ons prima, zij krijgt ook deze maand AOW, haha, ik zal haar waarschuwen dat het misschien minder gaat zijn ;)))
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wa bende toch unne knutselsmurf! (een beetje Brabants mag wel toch?) Zo leuk wat jij maakt! Complimentjes weer! Ook je blauwe roosjes waren weer super!
    groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen