Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

vrijdag 25 november 2011

Rood "kersthoekje"

Ik ben geen "rood" mens, maar ja, ik had nu eenmaal wat rood spul gekocht.
Vraag me niet waarom.
Impuls aankoopjes?
Doe ik anders nooit hoor.
Nou ja, soms wel.
Maar dan is het zonde om het niet te gebruiken.
Mooi plekje gevonden , in de gang, bij de voordeur en de garderobe kast.
Mijn 2e kerstsok gemaakt, de rode roosjes van de servetten had ik al evenals de krans met de witte roosjes.
DE roosjes gedoopt in kaarsvet, was zo leuk om te doen.

Hier de twee kerstsokken naast elkaar
(Klik op de foto's voor een vergroting)

De ieniemienie kerstsokjes, gemaakt van kindersokjes, in een stolpje


De rode waxroosjes in glazen.Om de glazen een verknipte theedoek van Yisk


En zo ziet de entree (chique woord zeg) er dus nu uit.

8 opmerkingen:

  1. Leuk zo toch. Nee ik ben ook niet van het rood, maar ja...met Kerst ontkom je er niet echt aan...of je moet heul goed zoeken hihi. Ga zo naar Action, Senseo terugbrengen joepie ♥♥

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig!!ik ben gek op rood,maar alleen met de kerst hoor!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie binnenkomer hoor, ik vind het rood heel erg gezellig, mooi rood is niet lelijk hoor:)))
    Je kerstsokken vind ik zo schattig, die kleintjes staan zo gezellig.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou juist erg van rood! We hebben zelfs een rode keuken! Dus ik vind je kerstknutsels geweldig!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, je entree ziet er helemaal chique uit hoor!

    Heel leuk met een paar rode kleurtjes bij het wit.
    Ikzelf ben ook niet zo gek met rood, maar dit vind ik mooi staan.

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful and I love your paperroses. I`m your newest follower.

    Hugs Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke spulletjes. Ik hou wel van rood. Doet ze warm en gezellig aan.
    Je entree ziet er prachtig uit.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je tips over de grote zwarte vlakken (ipv mijn fotos) ik zal het antwoord bewaren want ik heb het misschien nog hard nodig.. voorlopig heb ik het opgelost door de fotos opnieuw te downloaden..(kun je ze nu wel zien?)
    En tegelijk heb ik dus jouw blog ontdekt. Helemaal te gek.. Alleen al de manier waarop je je commentaar erbij schrijft vind ik leuk! dus ga ik je volgen.
    Groetjes en bedankt hoor! Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen