Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

woensdag 30 november 2011

Krans

Ik zag het op Pinterest en ik zag het op Actionwinkel Hyves en dacht:"Willikook".
Maar hoe dan?
Nou...gewoon een oasiskrans (had ik nog),kerstballen uit de schuur (sjonge, wat verzamelt een mens veel zonder het te weten)(in de loop der jaren), het lijmpistool van de Action en aan de gang gaan.
Gewoon het "puntje"van de kerstbal in de oasis prikken, er weer uit halen, lijm erin en heel snel een kerstbal erin.
Eén en al lijmdraad op de keukentafel...maar dat ruimde ik na middernacht weer op.
Want sja...zoiets maak je niet zomaar even.
RM verkoopt die kransen voor veel geld...ik recycle gewoon.
Dan neem je foto's en dan zie je je zelf in elke zilveren bal.
Een kniesoor die daar op let en ik ben dus een kniesoor.
Er zijn nog wat groene plekjes te zien...maar dat maak ik nog wel goed.
Denk ik.
De krans ligt op een glazen etagiere.
(Klik op de foto voor een vergroting)

8 opmerkingen:

  1. Ik vind de krans zo supermooi, dit is een echte riviera ala Aggie.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat ik vorige week nog met zo'n krans van RM in mijn handen hebben gestaan...... Die van jouw is VEEL mooier!! Ik ga dit onthouden! Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat is tie mooiiiiiii
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeeeeee wat een werk , maar het resultaat is superrrrr !!


    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik vind de krans echt heel erg mooi! En dat jij er zo mooi in uitkomt, vind ik eigenlijk wel gaaf! complimentjes hoor, dat je alles direct lekker aanpakt als jietswil ;)
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi exemplaar heb je gemaakt tot midden in de nacht haha ik zie je al helemaal bezig...en inderdaad dan kun je niet meer stoppen.
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag ook zoiets in de Jeanne darc kerst en het leek me heel leuk om te maken...nu ik die van jou gezien heb vind ik die van jou eigenlijk mooier!
    Misschien waag ik ook wel een poging!

    Liefs van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik had zo'n krans nog nooit eerder gezien, maar wat is dat leuk!
    ik heb er eigenlijk ook wel zin in, alleen nog even een beetje tijd vinden...
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen