Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

woensdag 2 november 2011

Ik heb het schoentje gepast....

....en het paste ...bijna.
Ik heb er avonden mee zitten freubelen.
Eerst van papier gemaakt en toen leek het wel wat.
Toen stof geknipt en het leek nergens op.
Ik moet dat ook niet in de avond doen....doe geen oog dicht:"Wat gaat er toch verkeerd?"
Vanmorgen...en vanmiddag weer bezig geweest en uiteindelijk is het me toch wel gelukt
Ik zag ze hier:
My scrapideas
Ze heeft zelfs een patroontje op haar blog gezet.
Ik heb ze wat kleiner gemaakt.





6 opmerkingen:

  1. Wat een leukertjes, heb je toch wel eer van je (vele) werk, toch??

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Страхотни са, толкова малки и слладки!
    Поздрави от Nelly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze superrrrrr lief geworden Agnes !! Ook erg gaaf in een maatje kleiner !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat lief zeg!! lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Agnes..Ach wat lief zeg dat heb je erg leuk gedaan..Ik dacht dat ik me al als volger had aangemeld..nog niet dus maar ik ga het gelijk ff doen

    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes! Prachtig gemaakt!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen